Ev arkadaşını kalbinden bıçaklayarak öldürdü

MUĞLA'nın Menteşe ilçesinde Gıyaseddin G. (58), tartıştığı ev arkadaşı büfeci Erkut Kocaibrahimoğlu'nu (58) kalbinden bıçaklayarak öldürdü.

MUĞLA'nın Menteşe ilçesinde Gıyaseddin G. (58), tartıştığı ev arkadaşı büfeci Erkut Kocaibrahimoğlu'nu (58) kalbinden bıçaklayarak öldürdü.

Olay, dün Orhaniye Mahallesi'ndeki apartta meydana geldi. Gıyaseddin G. ile ev arkadaşı Erkut Kocaibrahimoğlu arasında bilinmeyen nedenle tartışma çıktı. Tartışmanın büyümesiyle Gıyaseddin G., mutfaktan aldığı ekmek bıçağını arkadaşının kalbine sapladı. İhbarla gelen sağlık ekiplerince Menteşe Devlet Hastanesi'ne götürülen Kocaibrahimoğlu, ardından Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne sevk edildi. Kocaibrahimoğlu, burada yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı. Büfe işleten Kocaibrahimoğlu'nun cesedi, otopsi için Muğla Adli Tıp Kurumu morguna götürüldü. Gıyasettin G. ise polis ekiplerince gözaltına alındı.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı