Erzin’de Eğitimcilerden Kan Bağışı

Erzin İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ve İskenderun Kızılay Kan Merkezi "Öğretmenden bir damla kan, yeşeren binlerce fidan" sloganıyla kan bağış kampanyası...

Hatay'ın Erzin ilçesinde öğretmenler kan bağışladı.

Erzin İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ve İskenderun Kızılay Kan Merkezi "Öğretmenden bir damla kan, yeşeren binlerce fidan" sloganıyla kan bağış kampanyası düzenledi. Kampanya kapsamında öğretmenler Atatürk Ortaokulu'nda kan bağışında bulundu.

İlçe Milli Eğitim Müdürü Erhan Kenanoğlu, "Kan bir gün herkese lazım olabilir. Bu nedenle duyarlı olmak gerekir. Kan bağışında bulunan tüm öğretmenlerimize teşekkür ederim" dedi.

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı