Engelliler şenlikte eğlendi

ANTALYA'nın Serik ilçesinde İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından 10-16 Mayıs Engelliler Haftası dolayısıyla şenlik düzenlendi.

ANTALYA'nın Serik ilçesinde İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından 10-16 Mayıs Engelliler Haftası dolayısıyla şenlik düzenlendi.

Boğazkent'te düzenlenen şenliğe İlçe Milli Eğitim Müdürü İkram Ekiz, Belediye Başkan Yardımcısı Kemal Yıldırım, okul müdürleri, ilçede bulunan tüm engelliler okulu öğrencileri ile öğrencilerin aileleri katıldı. Eğlencede öğrenciler Türk Hava Kurumu tarafından açılan stantta uçak simülasyon gösterisini izledi. Öğrenciler oyun parkında doyasıya eğlenirken, Gençlik Merkezi personeli tarafından yüz boyama ve çuval yarışı etkinliği yapıldı. Öğrenciler ayrıca müzik eşliğinde aileleri ve öğretmeleri eşliğinde oyun oynadı.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı