Enerji ve iklim çalıştayı sona erdi

Alanya Belediyesi'nin ev sahipliğinde yapılan Enerji Kentler Birliği'nin düzenlediği ve 2 gün süren "Belediyeler İçin Enerji ve İklim Çalıştayı" sona...

Alanya Belediyesi'nin ev sahipliğinde yapılan Enerji Kentler Birliği'nin düzenlediği ve 2 gün süren "Belediyeler İçin Enerji ve İklim Çalıştayı" sona erdi.

Enerji Kentler Birliği üyesi olan 45 belediyeden 49 teknik personelin katıldığı eğitimlerin ilk gününde bilgilendirme seminerleri düzenlendi. Çalıştayın son gününde ise sahaya çıkan katılımcılar Alanya Güneş Enerji Santrali 1-2-3-4 ve Katı Atık Bertaraf Tesisleri'nde incelemelerde bulundular, teknik personel tarafından bilgilendirildiler. 45 farklı belediyeden gelen katılımcılara Alanya Belediyesi'nin Türkiye genelinde öncü olduğu GES ile enerji verimliliği elde edildiği ve enerji tüketimini azaltarak karbondioksit salımını azaltmak hedeflendiği anlatıldı. Teknik gezide GES'in iklim değişikliği politikası açısından yararlı olduğu gibi enerji maliyetlerini düşürme açısından da önemine vurgu yapıldı.

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı