Emniyet Müdürü Tatar Göreve Başladı

SERİK İlçe Emniyet Müdürlüğü'ne atanan Emniyet Müdürü Mehmet Tatar göreve başladı.

SERİK İlçe Emniyet Müdürlüğü'ne atanan Emniyet Müdürü Mehmet Tatar göreve başladı.

Aksu İlçe Emniyet Müdürlüğü görevinden Serik İlçe Emniyet Müdürlüğü'ne atanan Mehmet Tatar, 5 Ekim itibarı ile Serik'teki görevine başladı. Tatar, "Antalya Valimiz ve İl Emniyet Müdürümüzün takdirleri ile Serik'e atanarak göreve başladım. Serik'te huzur ve güven ile asayişin sağlanması için emniyet teşkilatı olarak en iyi şekilde hizmet edeceğiz. Burada halkımızın destekleri de çok önemli. Zaman zaman esnaflarımızı da ziyaret ederek fikir alışverişinde bulunacağız" dedi.

FOTOĞRAFLI

 

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı