Emniyet Müdürü Çevik, Gece Polis Merkezini Denetleyip Vatandaşlarla Sohbet Etti

ANTALYA'da gece dışarı çıkan İl Emniyet Müdürü Orhan Çevik, halkın yoğun olduğu yerlerde yürüyüp, vatandaşlarla sohbet etti.

ANTALYA'da gece dışarı çıkan İl Emniyet Müdürü Orhan Çevik, halkın yoğun olduğu yerlerde yürüyüp, vatandaşlarla sohbet etti. Ardından polis merkezini ziyaret eden Çevik, polis merkezi amirine, "Polis merkezinde oturan adam istemiyorum. Herkes dışarıda halkın arasında olacak" diye talimat verdi.

Antalya'da gece sokağa çıkan İl Emniyet Müdürü Orhan Çevik, halkın yoğun olduğu Kazım Özalp Caddesi ve Işıklar Caddesi'nde yürüyüp, vatandaşlarla sohbet etti. Sokakta bulunan polislerle de sohbet eden Çevik, daha sonra Yenikapı Polis Merkezi'ne giderek, denetlemelerde bulundu. Polis merkez amirliğinde görevlilere talimat veren Çevik, "Polis merkezinde kesinlikle oturan adam istemiyorum. Herkes dışarıda, halkın yoğun olduğu yerlerde görev yapacak. Ayrıca polis merkezine gelen bir kişi, buradan memnun ayrılacak" diye konuştu. Çevik'e Asayişten Sorumlu Müdür Yardımcısı Zafer Kunduz ile İlçe Emniyet Müdürü Suat Esin eşlik etti.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı