Emekli personele plaket

MURATPAŞA Belediye Başkanı Ümit Uysal, emekliye ayrılan personel için düzenlenen törende, yaşadığı şehre hizmet ederek emekliliğe hak kazanmanın çok...

MURATPAŞA Belediye Başkanı Ümit Uysal, emekliye ayrılan personel için düzenlenen törende, yaşadığı şehre hizmet ederek emekliliğe hak kazanmanın çok değerli olduğunu söyledi.

Muratpaşa Belediyesi, Emeklilikte Yaşa Takılanlarla (EYT) ilgili yasal düzenleme kapsamında ve hizmet süresini tamamlayarak emekliliğe hak kazanan personel için tören düzenledi. Törende, belediye çalışanları emekliye ayrılan mesai arkadaşlarını uğurlarken Başkan Uysal da plaket takdim etti. Başkan Uysal, yaptığı konuşmada "Toplum için çalışarak, yaşadığı kente, insanlığa, çocuklarımızın geleceğine hizmet ederek emekliliğe hak kazanmak ayrı bir olay. Hepinizi kutluyor, yeni yaşamınızda başarılar diliyorum" dedi.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı