Eğirdir'de Okul Öncesi Şenliği yapıldı

ISPARTA'nın Eğirdir ilçesinde Eğirdir Okul Öncesi Şenliği'nin ikincisi yapıldı.

ISPARTA'nın Eğirdir ilçesinde Eğirdir Okul Öncesi Şenliği'nin ikincisi yapıldı.

Çınaraltı Meydanı'nda kortej ile başlayan programa Kaymakam Adem Çelik, Belediye Başkanı Veli Gök, İlçe Milli Eğitim Müdürü Ahmet Armutoğlu, ilçe protokolü, okul müdürleri, öğretmenler ve öğrenciler katıldı. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın ardından programın açılış konuşmasını İlçe Milli Eğitim Müdürü Ahmet Armutoğlu gerçekleştirdi. Bu yıl ikincisi düzenlenen şenliğin hayırlı olmasını dileyen Armutoğlu, programın hazırlanmasında emeği geçen başta Eğirdir Kaymakamlığı ve Eğirdir Belediyesi'ne teşekkür etti.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı