Eğirdir'de EDS'ler devreye girdi

ISPARTA'nın Eğirdir ilçesinde çeşitli noktalara kurulan Elektronik Denetleme Sistemi (EDS) faaliyete geçti.

ISPARTA'nın Eğirdir ilçesinde çeşitli noktalara kurulan Elektronik Denetleme Sistemi (EDS) faaliyete geçti.

Eğirdir Emniyet Müdürlüğü'nce ilçenin farklı noktalarında Kent Güvenlik Yönetim Sistemi (KGYS) aracılığıyla emniyet kemeri, kask, kırmızı ışık ihlali ile cep telefonu kullanımı gibi trafik denetimleri gerçekleştiriliyor. EDS ile de başta hız sınırı olmak üzere yapılacak denetimler ile trafik kazaları ve ışık ihlallerinin önüne geçilmesi hedefleniyor. Isparta'dan Eğirdir ve Şarkikaraağaç ilçeleri güzergahına kadar EDS uygulaması bulunduğu belirtildi.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı