Doğaseverler "Doğa Kampı"nda buluştu

Kahramanmaraş'ta düzenlenen Doğa Kampı'nın ikincisi gerçekleştirildi. Başkonuş Yaylası'ndaki etkinliğe 50 doğasever katıldı.

Kahramanmaraş'ta düzenlenen Doğa Kampı'nın ikincisi gerçekleştirildi. Başkonuş Yaylası'ndaki etkinliğe 50 doğasever katıldı.

Büyükşehir Belediyesi, sosyal belediyecilik hizmetleri çerçevesinde çeşitli etkinlikler düzenliyor. İlki geçen hafta gerçekleştirilen Doğa Kampı etkinliğinin ikincisi doğaseverlerle buluştu. Zengin bitki örtüsü, havası ve eşsiz güzelliğiyle yerli ve yabancı turistlerin uğrak noktalarından olan Başkonuş Yaylası'nda gerçekleştirilen etkinliğe yaklaşık 50 doğasever katıldı.

3 gün süren kampta doğaseverler, spor yaptı, sohbet edip doğanın tadını çıkardı.

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı