Doğa yürüyüşünde 2 kiloluk mantar buldu

Burdur'un merkez ilçesi Büğdüz köyünde yaşayan Ahmet Işık (50) düzenli olarak doğa yürüyüşü yapıyor.

BURDUR'da bir kişi doğada gezerken 2 kilogramlık mantar buldu.

Burdur'un merkez ilçesi Büğdüz köyünde yaşayan Ahmet Işık (50) düzenli olarak doğa yürüyüşü yapıyor. Doğada karşılaştığı ilginç anları da sosyal medya hesabından paylaşan Işık, önceki gün yine doğa yürüyüşüne çıktı. Işık, Büğdüz köyü Kılıçdere mevkiinde büyük bir mantarla karşılaştı. Mantarı yakından inceleyen Işık, zehirli mantarlardan olmadığını belirledi ve mantarı yerinden kopardı. Eve gelip mantarı tarttığında 2 kilogram ağırlığında olduğunu gördü.

Işık, mantarın bu güne kadar gördüğü en büyük mantar olduğunu ve bir süre yakınlarına göstermek için evinde muhafaza edeceğini söyledi.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı