Diyabet okulu katılımcılarına belge

MANAVGAT Devlet Hastanesi'nde ilçedeki diyabet hastalarına yönelik devam eden diyabet okulunda eğitim alan katılımcılara belge verildi.

MANAVGAT Devlet Hastanesi'nde ilçedeki diyabet hastalarına yönelik devam eden diyabet okulunda eğitim alan katılımcılara belge verildi.

Manavgat Devlet Hastanesi bünyesinde 4 yıldır faaliyet gösteren diyabet okulunda eğitimler devam ediyor. Eğitici kadrosunda dahiliye uzmanı, diyabet hemşiresi, diyetisyen ve fizyoterapistin bulunduğu diyabet okulunda, diyabet hastaları ve diyabet hasta yakınlarına diyabet hastalığı ve tedavisi, diyabette beslenme ve egzersiz, diyabet ile yaşam konusunda eğitim veriliyor.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı