Devlet hastanesinde mamografi cihazı hizmete başladı

ANTALYA'nın Kemer ilçesinde kanserden korunma ve erken teşhis için Kemer Devlet Hastanesi'nde mamografi cihazı hizmete başladı.

ANTALYA'nın Kemer ilçesinde kanserden korunma ve erken teşhis için Kemer Devlet Hastanesi'nde mamografi cihazı hizmete başladı.

Kemer Devlet Hastanesi'nde mamografi cihazı kullanımına başlaması dolayısıyla düzenlenen etkinliğe Kemer Kaymakamı Hüseyin Çam, Başsavcı Gamze Almalı, İlçe Jandarma Komutanı Binbaşı Ramazan Ergel, İlçe Milli Eğitim Müdürü Semra Bekar, İlçe Sağlık Müdürü Ceren Avanos İnce, AK Parti İlçe Başkanı İsmail Selami Minta, MHP İlçe Başkanı Hüseyin Kara ve hastanede görevli sağlık çalışanları katıldı.

Etkinlikte konuşan Kemer Devlet Hastanesi Başhekimi Dr. Yılmaz Çiftçi, şunları söyledi:

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı