Deprem bölgesine yardımlar sürüyor

KONYAALTI Belediyesi, afet bölgesine gıda ve konteyner yardımı yapmaya devam ediyor.

KONYAALTI Belediyesi, afet bölgesine gıda ve konteyner yardımı yapmaya devam ediyor.

Konyaaltı Belediyesi, merkez üssü Kahramanmaraş olan ve 11 ilde büyük hasara neden olan depremin ilk saatlerinden bu yana afet bölgesinde çalışmalarını sürdürüyor. Özellikle barınma ihtiyacının ilk sırada geldiği afet bölgesine konteyner ve temel ihtiyaç malzemesi göndermeye devam ettiklerini söyleyen Konyaaltı Belediye Başkanı Semih Esen, "O bölgeyi çok iyi biliyorum. Kış aylarını çadırda geçirmenin mümkün olmadığı bir coğrafyada insanlarımız çok zor şartlarda yaşamını devam ettirmek zorunda kaldılar. Bu yüzden elimizden geldiği ölçüde konteyner tedarik ederek afetzede vatandaşlarımıza ulaştırmaya devam ediyoruz" dedi.

AFETZEDELERE DESTEĞİMİZ SÜRECEK

FOTOĞRAFLI

 

 

 

 

 

 

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı