Demre derbisini Beymelek kazandı

ANTALYA Süper Amatör Lig 1. Grup'ta Demre derbisi olarak nitelenen maçta, Beymelek Belediyespor Demre Belediyespor'u 3-1 yendi.

ANTALYA Süper Amatör Lig 1. Grup'ta Demre derbisi olarak nitelenen maçta, Beymelek Belediyespor Demre Belediyespor'u 3-1 yendi.

Demre Stadı'ndaki maçı, Salih Benli, Engin Altınay, Ahmet Kaan Çevrem yönetti. 9'uncu dakikada Demrespor'dan Zeki, topu ağlara göndererek takımını 1-0 öne geçirdi. 41'inci dakikada Beymelek atağında oluşan karambolde top Demresporlu Tolga'nın eline çarptı. Hakem penaltı noktasını gösterdi. Penaltı atışını kullanan Ramazan, topu ağlara göndererek skoru 1-1 yaptı. İlk yarı 1-1 sona erdi.

80'inci dakikada Beymelekspor'dan Ramazan kendisinin ve takımının ikinci golünü attı. 85'inci dakikada Beymelekspor atağında Ege attığı sert şutla sokuru 3-1 yaptı. Karşılaşmayı Beymelekspor'un 3-1 kazandı.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı