Cumhuriyet için pedalladılar

ANTALYA Büyükşehir Belediyesi ev sahipliğinde Cumhuriyetin 99. yılı nedeniyle farklı bisiklet gruplarının katılımıyla bisiklet turu düzenlendi.

ANTALYA Büyükşehir Belediyesi ev sahipliğinde Cumhuriyetin 99. yılı nedeniyle farklı bisiklet gruplarının katılımıyla bisiklet turu düzenlendi. Turun ardından Büyükşehir Belediyesi Bandosu Cumhuriyet Meydanı'nda muhteşem bir konser verdi.

Her yıl farklı etkinliklerle ve yurdun dört bir tarafında coşkuyla kutlanan Cumhuriyet Bayramı bu yılda Antalya'da farklı bisiklet gruplarının katılımıyla ve farkındalık çekmek adına bisiklet turu ile kutlandı. Antalya Büyükşehir Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Dairesi Başkanlığı tarafından düzenlenen, bisiklet turuna farklı gruplara üye bisikletçiler katıldı. Konyaaltı Caddesi (Barbaros Çay Bahçesi karşısından) başlayan Cumhuriyet Bayramı Bisiklet Turu Işıklar Caddesi'ne devam ederek Cumhuriyet Meydanı'nda son buldu. Antalyalılar da Cumhuriyet için düzenlenen bisiklet turuna alkışlarıyla destek verdi.

MEYDANDA BÜYÜK COŞKU

FOTOĞRAFLI

 

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı