Çocuklardan doğa sevgisi şarkıları

ANTALYA Büyükşehir Belediyesi, 5 Haziran Dünya Çevre Günü'nde etkinlikler düzenledi.

ANTALYA Büyükşehir Belediyesi, 5 Haziran Dünya Çevre Günü'nde etkinlikler düzenledi. Çocuklar, çevreyi korumaya yönelik şarkılar seslendirdi.

Antalya Büyükşehir Belediyesi Çevre ve İnovasyon Merkezinin düzenlediği 5 Haziran Dünya Çevre günü etkinlik programı kapsamında saat 11.30'da çocuk korosu sahneye çıktı. Yeteneklerini sergileyen çocuklar, "Tohumlar fidana, fidanlar ağaca, ağaçlar ormana dönmeli yurdumda', "Kestane gürgen palamut" gibi çevre, doğayı korumaya yönelik şarkıları seslendirdi. Çocuk korosunun hemen ardından sanatçı Zeliha Sunal sahneye çıktı. Etkinliği, Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek ve Antalya Gazeteciler Cemiyeti Başkanı İdris Taş da izled. Etkinlik Sunal'ın plaket alması ile son buldu.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı