Çilek üreticisi hasadı bekliyor

2 bin dönüm örtü altı çilek üretiminin yapıldığı Serik ilçesi genelinde üreticilerin, eylül ayı içerisinde fidelerini toprakla buluşturduğu çileklerin...

ANTALYA'nın Serik ilçesinde çilek üreticileri hasat yapmayı bekliyor.

2 bin dönüm örtü altı çilek üretiminin yapıldığı Serik ilçesi genelinde üreticilerin, eylül ayı içerisinde fidelerini toprakla buluşturduğu çileklerin ilk hasadını yapmak için gün sayıyor.

Çilek üreticisi Ali Şekeroğlu, "5 dönüm kapalı alanda 25 Eylül tarihinde çilek dikimini gerçekleştirdim. İlk meyvelerini vermeye başladı. Nasip olursa 15 gün sonra tamamı meyve verecek. Hasadını yapmaya başlayıp satışa sunacağız. Geçen yıl 10- 15 lira arasında satılan çileğin fiyatını bu yıl 20-25 lira arasında olmasını bekliyoruz. İyi bakım, iyi verim olursa dönümünde 6-7 ton civarında çilek hasadı yapılıyor. Hava da bu yıl iyi gidiyor. İç piyasanın dışında en fazla çileğimizi Rusya ve Ukrayna'ya ihraç ediliyor ama savaştan dolayı ihracat olur mu bilmiyoruz" dedi.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı