Çamlıkta çıkan yangın büyümeden söndürüldü

Osmaniye'nin Kadirli ilçesinde Sülemiş Çamlığı'nda çıkan yangın itfaiye ekipleri tarafından büyümeden söndürüldü.

Osmaniye'nin Kadirli ilçesinde Sülemiş Çamlığı'nda çıkan yangın itfaiye ekipleri tarafından büyümeden söndürüldü.

Edinilen bilgiye göre, Sülemiş Çamlığı'ndan çıkan dumanları fark eden çevredeki vatandaşlar durumu 112 Acil Komuta Merkezi'ne bildirdi. İhbar üzerine bölgeye Kadirli Belediyesi'ne bağlı itfaiye ekipleri sevk edildi. Kısa sürede bölgeye ulaşan ekipler, yangını büyümeden kontrol altına aldı.

Çamlık alanda çıkan yangın soğutma çalışmaları sonunda tamamen söndürüldü.

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı