'Çalışmalarımıza kaldığımız yerden devam edeceğiz'

KUMLUCA Kaymakamı Tekin Erdemir, deprem bölgesinden ilçeye döndüğünü, sel afetinden etkilenen bölgelerde çalışmalara kaldıkları yerden devam edeceklerini...

KUMLUCA Kaymakamı Tekin Erdemir, deprem bölgesinden ilçeye döndüğünü, sel afetinden etkilenen bölgelerde çalışmalara kaldıkları yerden devam edeceklerini söyledi.

Kaymakam Tekin Erdemir, daire amirleri, sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri, mahalle muhtarları ve basın mensupları ile Uygulama Oteli'nde düzenlenen iftarda bir araya geldi. İlçe Müftüsü Süleyman Çoban'ın okuduğu ezan ile başlayan iftar, yine Müftü Süleyman Çoban'ın sofra duası ile son buldu.

Yemeğin ardından konuşma yapan Kaymakam Tekin Erdemir, ilçedeki görevinin ilk 7-8 ayında Kumluca halkı ile kaynaşmaya başladıklarını ancak ilçede 50-60 yıldan beri görülmemiş, beklenmedik sel afeti yaşadıklarını belirtti. Kaymakam Tekin Erdemir, şöyle konuştu:

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı