Büyükşehir'e ait toplu ulaşım araçları 1 Mayıs'ta ücretsiz

ANTALYA Büyükşehir Belediyesi resmi plakalı belediye otobüsleri, Antray ve nostalji tramvayı, 1 Mayıs İşçi Bayramı'nda ücretsiz yolcu taşıyacak.

ANTALYA Büyükşehir Belediyesi resmi plakalı belediye otobüsleri, Antray ve nostalji tramvayı, 1 Mayıs İşçi Bayramı'nda ücretsiz yolcu taşıyacak.

Antalya Büyükşehir Belediyesi'ne ait resmi plakalı otobüsler ve raylı sistem araçları Emek ve Dayanışma Günü dolayısıyla 1 Mayıs 2023 Pazartesi günü ücretsiz hizmet verecek. 1 Mayıs Pazartesi günü vatandaşlar Büyükşehir Belediyesi'nin siyah plakalı otobüsleri ile ANTRAY ve nostalji tramvayından ücretsiz yararlanabilecek.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı