Büyükşehir'den otobüslere klima denetimi

ANTALYA Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Zabıtası trafik ekipleri, halk otobüslerinde klima denetimi gerçekleştirdi.

ANTALYA Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Zabıtası trafik ekipleri, halk otobüslerinde klima denetimi gerçekleştirdi. Kliması kapalı otobüsler plakaları alınarak tespit edilirken arıza bildiren araçlar arızası giderilene dek sefer dışı bırakılıyor.

Büyükşehir Belediyesi şehir içi ulaşımda kullanılan halk otobüslerine sıkı denetimler gerçekleştiriyor. Kentin çeşitli noktalarında yapılan uygulamada Ulaşım Zabıtası ve trafik ekipleri, duraklarda otobüslere binerek klimaları kontrol ediyor. Klima arızası bildiren otobüslere sefer sonunda arızasını gidermesi noktasında uyarıda bulunuluyor. Hiçbir arızası olmadığı halde klima açmadan yolculuk yapan otobüsler tespit edilerek cezai işlem uygulanıyor.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı