Büyükşehir, Kadına Şiddete Karşı Kendi Personelini Eğitiyor

Adana Büyükşehir Belediyesi 25 Kasım Kadına Yönelik Şiddete Karşı Uluslararası Mücadele Günü kapsamında, 10 Aralık 2021 tarihine kadar düzenleyeceğini...

Adana Büyükşehir Belediyesi 25 Kasım Kadına Yönelik Şiddete Karşı Uluslararası Mücadele Günü kapsamında, 10 Aralık 2021 tarihine kadar düzenleyeceğini açıkladığı eğitim, farkındalık çalışması ve faaliyetlerini sürdürüyor.

Atatürk Spor Salonu Toplantı Salonu'nda gerçekleştirilen ve kadına şiddetin önlenmesine yönelik eğitime Adana Büyükşehir Belediyesi'nin sahada aktif görev alan elamanları katıldı.

Zabıta ekipleri, Derman ekipleri, güvenlik personeli, Gençlik ve Spor Hizmetleri Daire Başkanlığı çalışanlarının katıldığı eğitimde; Kadına Yönelik Şiddet, Şiddet Döngüsü, Şiddetin Türleri, Şiddetin Etkileri, Kadına Yönelik Şiddet İle İlgili Doğru Bilinen Yanlışlar, 6284 Sayılı Ailenin Korunması ve Kadına Yönelik Şiddetin Önlenmesine Dair Kanun Kapsamında Verilen Önleyici Tedbir Kararları, Şiddete Maruz Kalındığında Yararlanılabilecek Haklar ve Başvuru Mekanizmaları konularında bilgilendirme yapıldı.

Adana Büyükşehir Belediyesi Kadın ve Aile Hizmetleri Daire Başkanı Ayten Dolançay'ın açılış konuşmasını yaptığı programda eğitimi Sosyolog Elif Uras verdi.

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı