Büyükşehir İmar Yönetmeliği, Resmi Gazete'de yayınlandı

ANTALYA Büyükşehir Belediyesi'nin 19 ilçe belediyesi ve meslek odalarının katkılarıyla hazırladığı, "Antalya Büyükşehir Belediyesi İmar Yönetmeliği"...

ANTALYA Büyükşehir Belediyesi'nin 19 ilçe belediyesi ve meslek odalarının katkılarıyla hazırladığı, "Antalya Büyükşehir Belediyesi İmar Yönetmeliği" Resmi Gazete'de yayınlanarak yürürlüğe girdi. Başkan Böcek, kentin anayasası niteliğindeki yönetmeliğin Antalyalılara hayırlı olmasını diledi.

Büyükşehir Belediyesi Kent Estetiği Dairesi Başkanlığı organizasyonunda, 19 ilçe belediyesi ve Meslek Odaları'nın katılımıyla hazırlanan, "Antalya Büyükşehir Belediyesi İmar Yönetmeliği" Çevre, şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı tarafından onaylanarak Resmi Gazete'de yayınlandı. Antalya, kent kimliğine önemli katkı sunacak anayasa niteliğindeki bir düzenlemeye kavuşmuş oldu.

ORTAK AKILLA HAZIRLANDI

Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, Resmi Gazete'de yayınlanarak yürürlüğe giren, "Antalya Büyükşehir Belediyesi İmar Yönetmeliği'nin hayırlı olmasını dileyerek şunları söyledi:

FOTOĞRAFLI

 

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı