Burdur'un en yaşlı muhtarına veda

BURDUR'un en yaşlı muhtarı olan Necatibey Mahallesi Muhtarı Enver Güçlü (85) yaşamını yitirdi.

BURDUR'un en yaşlı muhtarı olan Necatibey Mahallesi Muhtarı Enver Güçlü (85) yaşamını yitirdi.

Burdur'un en yaşlı muhtarı olan ve 2009 yılından bu yana Necatibey Mahallesi Muhtarlığı görevini yürüten Enver Güçlü tedavi gördüğü Burdur Devlet Hastanesi'nde dün akşam yaşamını yitirdi. Güçlü için Ulucami'de öğle vakti kılınan cenaze namazına Burdur Belediye Başkanı Ali Orkun Ercengiz, önceki dönem Belediye Başkanı Sebahattin Akkaya, Valilik Mahalli İdareler Müdürü Ramazan Şencan, Belediye Bakan Yardımcısı Hasan Duygulu, Burdur Muhtarlar Derneği Başkanı Sami Çelik ile Güçlü'nün ailesi ve yakınları katıldı. 2009- 2014 ve 2019 seçimlerinde Necatibey Mahallesi muhtarı seçilen Güçlü, Sultandere Mezarlığı'nda toprağa verildi.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı