Burdurlu öğrenciler Çekya'da stajda

BURDUR'un Ağlasun ilçesinden bir grup öğrenci, öğretmenleri eşliğinde Erasmus projesi kapsamında staj için Çekya'ya gitti.

BURDUR'un Ağlasun ilçesinden bir grup öğrenci, öğretmenleri eşliğinde Erasmus projesi kapsamında staj için Çekya'ya gitti.

Ağlasun Şehit Bayram Yeşil Çok Programlı Anadolu Lisesi'nden 2 öğretmen ve 9 öğrenci, Emsal Dönmez Akın koordinatörlüğünde 27 Kasım'da, Öğrenci ve Personel Hareketliliği Erasmus + Mesleki Eğitim kapsamında "Namaste! Hasta ve Yaşlı Bakımına Yeni Bir Merhaba" adlı proje kapsamında Çekya'nın başkenti Prag'a gitti. Burada farklı etkinlikler ve eğitimler alan öğrenci ve öğretmenler 10 Aralık'a kadar hasta ve yaşlı bakım evleriyle evde bakım hizmeti veren kurumlarda staj faaliyetleri yapacak.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı