Burdur'a bırakılan yaban keçileri üremeye başladı

DOĞA Koruma ve Milli Parklar (DKMP) 6. Bölge Müdürlüğü tarafından Antalya'daki doğal alanından yakalanarak Burdur'daki başka bir doğal alana bırakılan...

DOĞA Koruma ve Milli Parklar (DKMP) 6. Bölge Müdürlüğü tarafından Antalya'daki doğal alanından yakalanarak Burdur'daki başka bir doğal alana bırakılan yaban keçilerinin yeni yaşam alanlarında ürediği fotokapanlarla tespit edildi.

DKMP 6. Bölge Müdürlüğü tarafından geçen yıl ocak ayında Antalya'nın Akseki ilçesine bağlı Gidengelmez Yaban Hayatı Geliştirme Sahası'nda yakalanan 8'i erkek 20 yaban keçisi, Burdur'un Altınyayla ilçesinde doğaya salındı. DKMP Bölge Müdürlüğü'nce alana kurulan fotokapanlar, geçen günlerde yaban keçileri ve yavrularının görüntülerini tespit etti. 2 dişi yaban keçisi ile birlikte dolaşan ikiz yavru yaban keçisi görüntüleri fotokapan tarafından kaydedildi.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı