Bodrum'da ruhsatsız faaliyet yapan 11 inşaat firması hakkında tutanak tutuldu

MUĞLA'nın Bodrum ilçesinde, inşaat yasağının kalkmasıyla birlikte denetimler sıkılaştırıldı.

MUĞLA'nın Bodrum ilçesinde, inşaat yasağının kalkmasıyla birlikte denetimler sıkılaştırıldı. Bu kapsamda, faaliyete başlayan ve ruhsatı bulunmayan 11 firma hakkında belediye ekipleri tarafından tutanak tutuldu.

Bodrum Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, inşaat yasaklarının kalkmasının ardından faaliyete başlayan inşaat alanlarında ve şantiyelerde denetimler gerçekleştiriyor. İnşaat yasaklarının sona erdiği 15 Ekim 2022 tarihinden bu yana denetimlerini sıklaştıran ekipler kurallara uymayan, ruhsatsız faaliyet gösteren firmaların inşaatlarını mühürlüyor. Ekipler tarafından 15 Ekim'den bu yana 88 şantiye alanını denetlerken, 11 firma hakkında ruhsatsız faaliyete başladıkları gerekçesiyle tutanak tutuldu.

'ÇALIŞMALARIMIZA KARARLILIKLA DEVAM EDİYORUZ'

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı