Bodrum'da ölen 3 köpeğin zehirlendiği iddiasıyla savcılık soruşturma başlattı

MUĞLA'nın Bodrum ilçesinde vatandaşlar tarafından bakılan 3 köpek ölü bulundu.

MUĞLA'nın Bodrum ilçesinde vatandaşlar tarafından bakılan 3 köpek ölü bulundu. Köpeklerin zehirlenerek öldürüldüğü iddiası üzerine Bodrum Cumhuriyet Başsavcılığı soruşturma başlattı.

Konacık Mahallesi Pedasa Caddesi'nde çevre sakinleri tarafından bakılan 2 köpek, dün akşam saatlerinde biri yol ortasında, diğeri kaldırımda hareketsiz bulundu. İhbar üzerine bölgeye gelen Bodrum Belediyesi Petbulance ekibi tarafından yapılan incelemede 2 köpeğin de yaşamını yitirdiği belirlendi. İlçe Tarım Müdürlüğü görevlileri de bölgede inceleme yaptı. Bugün sabah saatlerinde bir köpek daha aynı bölgede ölü bulundu. Köpek, Bodrum Belediyesi ekipleri tarafından bölgeden alındı. Köpeklerin zehirlenerek öldürüldüğü iddia edildi.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı