Bıçakla mahalleliyi tehdit edip, 2 kadınla kavga etti

ANTALYA'da elindeki bıçakla mahalleliyi tehdit edip 2 kadınla kavga eden M.S. adlı kadın, gözaltına alındı.

ANTALYA'da elindeki bıçakla mahalleliyi tehdit edip 2 kadınla kavga eden M.S. adlı kadın, gözaltına alındı.

Olay, dün akşam saatlerinde Kanal Mahallesi 4737 Sokak'ta meydana geldi. Psikolojik sorunları olduğu öne sürülen M.S. adlı kadın, elindeki bıçakla mahalleliyi tehdit ettikten sonra 2 kadınla sokak ortasında kavga etmeye başladı. Çevredekilerin ve polisin müdahalesi ile kavga sona ererken, M.S. gözaltına alındı. Kepez İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, M.S.'nin üzerinden çıkan bıçağa el koydu. M.S.'nin mahalleliyi tehdit ettiği anlar ve kadınlarla kavgası, cep telefonu kamerasıyla kaydedildi.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı