Bayramda falez plajlarını 32 bin kişi kullandı

DÜNYANIN önemli turizm destinasyonları arasında yer alan Antalya'da, Muratpaşa Belediyesi'nin kent sakinlerini, yerli ve yabancı turistleri Akdeniz'in maviliğiyle...

DÜNYANIN önemli turizm destinasyonları arasında yer alan Antalya'da, Muratpaşa Belediyesi'nin kent sakinlerini, yerli ve yabancı turistleri Akdeniz'in maviliğiyle buluşturduğu falez plajlarını 4 günlük bayram tatilinde 32 bin 542 kişi kullandı.

Muratpaşa Belediyesi'nin Antalya'da milyonlarca yıl içinde oluşan doğa harikası falez sahil bandında 5 Mavi Bayraklı plajı bulunuyor. Girişlerin ücretsiz olduğu Erenkuş, Erdal İnönü Kent Parkı, İnciraltı, Mobil ve Konserve Koyu plajları gezi rehberlerine, sosyal medya influencerlarının "görmeden gitmeyin" listelerine çoktan girerken sadece 4 günlük Kurban Bayramı tatilinde bu plajlardan 32 bin 542 kişi kendini Akdeniz'in masmavi sularına bıraktı.

FOTOĞRAFLI

 

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı