Başkan Yücel personelle iftarda buluştu

ALANYA Belediye Başkanı Adem Murat Yücel, belediye personelleriyle geleneksel olarak düzenlediği iftarda buluştu.

ALANYA Belediye Başkanı Adem Murat Yücel, belediye personelleriyle geleneksel olarak düzenlediği iftarda buluştu. Başkan Yücel'in iftar davetine 3 bin personel yakınları ile beraber katıldı.

Alanya Belediye Başkanı Adem Murat Yücel, her Ramazan ayında olduğu gibi bu yıl da Alanya Belediye personelleri ve aileleriyle iftar yemeğinde bir araya geldi. Başkan Yücel'in davetine Milliyetçi Hareket Partisi Alanya İlçe Başkanı Mustafa Sümbül, belediye meclis üyeleri ve personeller aileleriyle birlikte katıldı. 3 bin kişinin katıldığı iftar programında konuşan Başkan Yücel, "İftar soframız birlik ve beraberliğimizi daim kılsın" dedi.

BAŞKAN YÜCEL: ALANYA BELEDİYESİ GÜÇLÜ BİR AİLEDİR

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı