Başkan Uysal, Görme Engellilerle Buluştu

Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, Altı Nokta Körler Derneği ve Beyaz Baston Görme Engelliler Derneği üyeleriyle buluştuğu kahvaltıda "Sizlerin...

Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, Altı Nokta Körler Derneği ve Beyaz Baston Görme Engelliler Derneği üyeleriyle buluştuğu kahvaltıda "Sizlerin ulaşılabilir, erişilebilir kent yapısı içinde olmanız, kenti paylaşıyor olmanız için elimizden gelen gayreti göstermeye çalışıyoruz" dedi.

Başkan Uysal, Adalya Vakfı Engelsiz Kafe'de Altı Nokta Körler Derneği ve Beyaz Baston Görme Engelliler Derneği üyeleriyle kahvaltıda bir araya geldi. Kahvaltıda, şube başkanları Rahim Ezgi ve Oğuz Özdemir de yer aldı.

"Her zaman olduğu gibi telefonunun ucundayım"

Ümit Uysal, burada yaptığı konuşmada, Muratpaşa'da herkesin birbirini anladığı, insanların "Burada yaşamaktan mutluyum" dediği bir kent hayatını oluşturmaya çalıştıklarını söyledi. Bunun aynı zamanda hiç bitmeyecek bir çalışma olduğunu belirten Başkan Uysal, "Sizlerin ulaşılabilir, erişilebilir kent yapısı içinde olmanız, kenti paylaşıyor olmanız için elimizden gelen gayreti göstermeye çalışıyoruz. Biliyorsunuz Turunç Masa'mız özellikle pozitif ayrımcılık gerektiren durumlarda oldukça hassas. 24 saat, çağrı merkeziyle Turunç Masamız üzerinden belediyemize ulaşabilirsiniz. Her zaman olduğu gibi can cana, kenetlenmiş, dayanışmamızı her gün biraz daha pekiştirerek yaşamak bizim temel duruşumuz. Her zaman olduğum gibi telefonun ucundayım" diye konuştu.

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı