Başkan Esen: Aşımızı, sevgimizi ve bereketi paylaşıyoruz

KONYAALTI Belediyesi, Ramazan ayı dolayısıyla iftar sofrasını kurmaya devam ediyor.

KONYAALTI Belediyesi, Ramazan ayı dolayısıyla iftar sofrasını kurmaya devam ediyor. Liman Mahallesinde iftarda vatandaşlarla bir araya gelen Konyaaltı Belediye Başkanı Semih Esen, "Biz bu sofrada sadece aşımızı değil sevgimizi ve bereketi de paylaşıyoruz" dedi.

Konyaaltı Belediyesi, Ramazan ayı dolayısıyla Liman Mahallesinde düzenlediği iftara binlerce vatandaş katıldı. Konyaaltı Belediyesi aynı zamanda yurtlarda ve Antalya'nın çeşitli yerlerinde ikamet eden depremzedeleri de otobüs ile iftar alanına getirdi. İftara aileleriyle katılan vatandaşlar Konyaaltı Belediye Başkanı Semih Esen'e teşekkür ederken, çocuklarda Başkan Esen'e sarılıp sevgi gösterisinde bulundu.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı