Başkan Erdem: "ceyhan’ı Her Platformda Öne Çıkarma Gayretindeyiz"

Ceyhan Belediye Başkanı Hülya Erdem, Ceyhan adını her platformda daha çok öne çıkarma gayretinde olduklarını vurguladı

Ceyhan Belediye Başkanı Hülya Erdem, Ceyhan adını her platformda daha çok öne çıkarma gayretinde olduklarını vurguladı

Başkan Erdem, Nisan'da Adana 10. Uluslararası Portakal Çiçeği Karnavalı'na katılan Ceyhanlı esnafa teşekkür plaketi sundu.

Karnaval kapsamında Ceyhan ilçesinde stant açan esnafın ilçede ekonomik ve sosyal hareketlenmeye katkı sunduğunu belirten Erdem, "Adanamız, Ceyhanımız her şeyin en iyisine layık. Halkımızın mutluluğu her şeyden önce gelir. Karnaval boyunca gösterilen ilgi nedeniyle Ceyhanlı halkımıza ve esnafımıza, konserlere katılan sanatçılarımıza, animatörlerimize bir kez daha teşekkür ediyorum" dedi.

Başkan Hülya Erdem, Ceyhan adını her platformda daha çok öne çıkarma gayretinde olduklarını sözlerine ekledi.

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı