Başkan Böcek'ten başpehlivanlara moral ziyareti

ANTALYA Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü başpehlivanlarının antrenmanını ziyaret ederek, yeni sezonda...

ANTALYA Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü başpehlivanlarının antrenmanını ziyaret ederek, yeni sezonda başarılar diledi.

Antalya Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü bünyesinde mücadele eden başpehlivanlar yeni sezonda hazırlıklarını sıkı bir şekilde sürdürüyor. Yeni sezonda Gazipaşa, Muratpaşa ve Kumluca Yağlı Pehlivan Güreşlerinde çeşitli kategorilerde derece elde eden Büyükşehir Belediyesi güreşçileri, yoğun bir antrenman programı uyguluyor. Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek de, başpehlivanları, antrenmanlarında ziyaret etti. Başkan Böcek, başpehlivanlara yeni güreş sezonunun hayırlı olmasını dileyerek, başarılar diledi. Bir süre antrenmanı izleyen Başkan Böcek, güreşçiler ile sohbet etti.

YENİ SEZONU DEĞERLENDİRDİLER

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı