Başakşehir ikinci hazırlık maçından galip ayrıldı

Başakşehir - Olimpic FC: 2-0Yeni sezon hazırlıklarını Burdur'da sürdüren Başakşehir, ikinci hazırlık maçında Özbekistan Süper Lig takımı Olimpic...

Başakşehir - Olimpic FC: 2-0

Yeni sezon hazırlıklarını Burdur'da sürdüren Başakşehir, ikinci hazırlık maçında Özbekistan Süper Lig takımı Olimpic FC'yi 2-0 yendi.

Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Yerleşkesi'ndeki İstiklal Stadyumu'nda oynanan karşılaşmada Başakşehir'in gollerini ilk yarıda Duarte ve Kenny attı. Karşılaşmanın ikinci yarısında iki takımın ataklarından gol sesi çıkmayınca Rams Başakşehir sahadan 2-0 galip ayrıldı. Başakşehir, Antalyaspor ile Burdur'da oynadığı ilk hazırlık maçını 2-1 kaybetmişti.

GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ:

- Seremoni

- Emre Belözoğlu'nun detayları

- Maçtan görüntüler

(FOTOĞRAFLI)

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı