Bakan Soylu, sel bölgesinde

İÇİŞLERİ Bakanı Süleyman Soylu, sel felaketinin yaşandığı Antalya'nın Kumluca ilçesinde afetzedeleri ziyaret etti.

İÇİŞLERİ Bakanı Süleyman Soylu, sel felaketinin yaşandığı Antalya'nın Kumluca ilçesinde afetzedeleri ziyaret etti.

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, önce selden zarar gören esnafa geçmiş olsun ziyaretinde bulundu. Soylu, 45'i Kumluca Belediyesi'ne ait olmak üzere yaklaşık 245 aracın su altında kaldığı belediyenin kapalı otoparkına da inerek inceleme yaptı. Bakan Soylu, esnaf ziyaretinden sonra Kaymakamlık binasına geçerek afetin zararlarının giderilmesi için yapılan değerlendirme toplantısını gerçekleştirdi.

Bakan Soylu toplantının ardından ilçe merkezindeki Demirciler köprüsüne giderek, burada yapılan çalışmaları inceledi. Daha sonra Toptaş Mahallesi'ne geçen Bakan Soylu, sel nedeniyle yıkılarak kullanılamaz hale gelen Üzümler ve Toptaş köprülerinde inceleme yaptı.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı