Avrupalı Mavi Kelebekler, lige dönüyor

AVRUPA kupalarında fırtına gibi esen Konyaaltı Belediye SK Kadın Hentbol Takımı, Hentbol Kadınlar Süper Ligi'nin 15'inci hafta mücadelesinde deplasmanda...

AVRUPA kupalarında fırtına gibi esen Konyaaltı Belediye SK Kadın Hentbol Takımı, Hentbol Kadınlar Süper Ligi'nin 15'inci hafta mücadelesinde deplasmanda Anadolu Üniversitesi ile karşılaşacak.

Konyaaltı Belediye Spor Kulübü Kadın Hentbol Takımı, Avrupa mesaisinin ardından lige geri dönüyor. EHF Avrupa Kupası Çeyrek Finali'nde İzmir Büyükşehir Belediyesi'ni her iki maçta da mağlup ederek yarı final oynamaya hak kazanan Mavi Kelebekler, Hentbol Kadınlar Süper Ligi'nde de zirveyi hedefliyor. Çalışmalarını hız kesmeden sürdüren Konyaaltı'nda hedef 9 Mart Perşembe günü deplasmanda oynanacak olan Anadolu Üniversitesi maçını da kazanarak yoluna kayıpsız devam etmek. Mavi Kelebekler'de geçtiğimiz haftalarda çapraz bağ ameliyatı geçiren Bilgenur Öztürk dışında eksik oyuncu bulunmuyor.

ŞAMPİYON OLACAK GÜÇTEYİZ

FOTOĞRAFLI

 

 

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı