AŞT'nin yeni oyunu, 'Polisler' seyirciyle buluştu

ANTALYA Büyükşehir Belediyesi Şehir Tiyatrosu'nun (AŞT) yeni yetişkin oyunu, "Polisler" seyirciyle buluştu.

ANTALYA Büyükşehir Belediyesi Şehir Tiyatrosu'nun (AŞT) yeni yetişkin oyunu, "Polisler" seyirciyle buluştu. Doğu Garajı Kültür ve Ticaret Merkezi Performans Sahne'de prömiyerini yapan oyun, ilgiyle izlendi.

Polonyalı oyun yazarı Slawomir Mrozek'in ilk oyunu olan "Polisler', Murat Karasu'nun yönetmenliğinde AŞT tarafından sahnelendi. Oyuncu kadrosunda Mustafa Doğan Ayhan, İlke Özkaya, Emre Karaoğlu, Beyza Ergezer Şahin, Talat Turhan Türkeli ve Tolga Avcu'nun yer aldığı oyun ilk gösteriminde izleyenlerden tam not aldı. AŞT Genel Sanat Yönetmeni Mehmet Özgür, Antalya'nın en teknolojik sahnesine sahip olduklarını belirterek, "Bu imkanları bize veren Başkanımız Muhittin Böcek'e teşekkür ederiz" dedi.

OYUNUN KONUSU

FOTOĞRAFLI

 

 

 

 

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı