ASAT'tan Gazipaşa'ya 10 yeni su deposu

ANTALYA Büyükşehir Belediyesi Su ve Atıksu İdaresi (ASAT) Genel Müdürlüğü, sağlıklı ve verimli içme suyu temini için başlattığı seferberlik kapsamında...

ANTALYA Büyükşehir Belediyesi Su ve Atıksu İdaresi (ASAT) Genel Müdürlüğü, sağlıklı ve verimli içme suyu temini için başlattığı seferberlik kapsamında Gazipaşa'ya 9 adet su deposu yerleştiriyor.

Antalya Büyükşehir Belediyesi, yaklaşık maliyeti 50 milyon TL olan "İçme Suyu Depoları Temin İşi" çerçevesinde 2023 yılı için 14 ilçeye 121 adet su deposu yerleştirmek için harekete geçti. ASAT, bu kapsamda Gazipaşa ilçesine 10 adet depo yerleştirilmesi için planlama yapıldı.

KISA SÜREDE HİZMETE GİRECEK

FOTOĞRAFLI

 

 

 

 

 

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı