ASAT, Beykonak ve Mavikent'te şebeke borularını yeniliyor

ANTALYA Büyükşehir Belediyesi ASAT Genel Müdürlüğü ekipleri, basınç yetersizlikleri, patlak gibi sorunların yaşandığı Kumluca'nın Beykonak ve Mavikent...

ANTALYA Büyükşehir Belediyesi ASAT Genel Müdürlüğü ekipleri, basınç yetersizlikleri, patlak gibi sorunların yaşandığı Kumluca'nın Beykonak ve Mavikent sitelerinde eskiyen şebeke borularını yeniliyor.

İklim değişikliğinin içme suyu kaynakları üzerindeki olumsuz etkilerini en aza indirmeyi hedefleyen ASAT, içme suyu şebekelerinde kayıp ve kaçakları azaltılması ve bu sayede su kaynaklarından daha verimli yararlanılması amacıyla çalışmalarına devam ediyor. Bu kapsamda Kumluca'nın Beykonak ve Mavikent sitelerinde içme suyu şebeke borularındaki patlaklar nedeniyle sık sık arıza yaşanan hatlarda yenileme çalışması yapılıyor.

YENİ VE DAYANIKLI BORULAR KULLANILIYOR

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı