ANTGİAD Başkanı Sert'ten bayram mesajı

ANTALYA Genç İş İnsanları Derneği (ANTGİAD) Yönetim Kurulu Başkanı Osman Sert, Kurban Bayramı dolayısıyla bir mesaj yayımladı.

ANTALYA Genç İş İnsanları Derneği (ANTGİAD) Yönetim Kurulu Başkanı Osman Sert, Kurban Bayramı dolayısıyla bir mesaj yayımladı. "Millet olmanın en önemli özelliklerinden biri sevinçte ve hüzünde birlikte hareket edebilme, tüm toplumun aynı duyarlılığı hissedebilmesidir. Bayramların birlik beraberlik, dostluk ve yardımlaşmanın en güzel şekilde yaşandığı günler" olduğunu belirten Sert'in yayımladığı mesaj şöyle;

"Cumhuriyetimizin 100. Yılında birlik ve beraberlik içerisinde bir Kurban Bayramı'nı karşılamanın mutluluğunu yaşıyoruz. Bu gün gölgesinde yaşadığımız, huzur bulduğumuz Türkiye Cumhuriyeti'nin bu günlere ne zorluklarla geldiğini hepimiz çok iyi biliyoruz. Bu nedenle Türkiye Cumhuriyeti'ni sonsuza dek yaşatmak toplumun bireyleri olarak bizlerin sorumluluğu altındadır. 100. Yıla girerken Cumhuriyet'in tüm kazanımlarının korunması ve yaşatılması için gayret göstermeye devam edeceğiz.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı