Antalyalılar 2023'ü Cumhuriyet Meydanı'nda karşıladı

ANTALYALILAR, 2023 yılını Büyükşehir Belediyesi'nin Cumhuriyet Meydanı'nda düzenlediği yeni yıl programında coşkuyla karşıladı.

ANTALYALILAR, 2023 yılını Büyükşehir Belediyesi'nin Cumhuriyet Meydanı'nda düzenlediği yeni yıl programında coşkuyla karşıladı. Meydanı dolduran vatandaşlar, DJ performansı ve gösteriler eşliğinde doyasıya eğlendi.

Antalya'da yeni yıl kutlamalarının merkezi Cumhuriyet Meydanı oldu. Antalyalılar yeni yılı Antalya Büyükşehir Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Daire Başkanlığı'nın Cumhuriyet Meydanı'nda düzenlediği yeni yıl programda karşıladı. Büyükşehir Belediyesi'nin geçtiğimiz hafta ışıklarla süslediği meydan saat 22.00'den itibaren büyük coşkuya sahne oldu. DJ performansı eşliğinde dans eden Antalyalılar, Mc-showman Muhammet Büyüktepe'nin sahne şovuyla keyifli saatler geçirdi. Hareketli müzikler ve yapay kar eşliğinde doyasıya eğlenen Antalyalılar, saat geceyarısını gösterdiğinde hep bir ağızdan 10'dan geri sayarak, 2023'e merhaba dedi.

FOTOĞRAFLI

 

 

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı