Antalya'da oyunu kullanan Bakan Çavuşoğlu: İkinci tura da iyi hazırlandık

DIŞİŞLERİ Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, Cumhurbaşkanı Seçimi 2'nci oylaması için oy kullandıktan "İkinci tura da iyi hazırlandık. Tabii iki aday iyi...

DIŞİŞLERİ Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, Cumhurbaşkanı Seçimi 2'nci oylaması için oy kullandıktan "İkinci tura da iyi hazırlandık. Tabii iki aday iyi çalıştı. Demokratik olgunluk içinde geçen seçimler, aslında tüm dünyaya da bir ders verdi" dedi.

Bakan Çavuşoğlu, Cumhurbaşkanı Seçimi 2'nci oylamasına memleketi Antalya'nın Alanya ilçesinde katıldı. Türkler Ayşen Cengiz Urfalıoğlu İlkokulu'na eşi Hülya Çavuşoğlu ile birlikte gelip, burada vatandaşlarla sohbet eden Çavuşoğlu, 2333 numaralı sandıkta oyunu kullandı.

'HALKIMIZIN TAKDİRİ BÖYLE'

Daha sonra gazetecilere konuşan Çavuşoğlu, "Daha önce başkanlık sistemi ya da anayasanın böyle bir maddesi olmadığı için seçim ilk defa ikinci tura kaldı. Halkımızın takdiri böyle dedik ve saygı duyduk. İkinci tura da iyi hazırlandık. Tabii iki aday iyi çalıştı. Demokratik olgunluk içinde geçen seçimler, aslında tüm dünyaya da bir ders verdi. Türk milleti, demokrasiye düşkündür ve demokrasi şöleni şeklinde gerçekleşmişti. Bu ikinci turun da demokrasi şöleni şeklinde gerçekleşmesini temenni ediyoruz" dedi.

'İŞTE BÖYLE BİR MİLLETİZ'

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı