Antalya'da oy kullanma yoğun katılımla başladı

Antalya'da sabah erken saatlerde sandık başkanları görevliler, memurlar ve diğer yetkililer okullarda hazır bulundu.

ANTALYA'da Cumhurbaşkanı Seçimi ikinci oylaması başladı.

Antalya'da sabah erken saatlerde sandık başkanları görevliler, memurlar ve diğer yetkililer okullarda hazır bulundu. Antalya'da seçmenler saat 08.00 itibarıyla oy kullanmaya başladı. Oy kullanmaya gelenler okullarda yoğunluk oluşturdu. Yaşlı seçmenlerden bazıları yakınlarının desteğiyle okullara gelirken, bazıları da bastonlarının yardımıyla oy kullanacakları sınıflara gidebildi. Bazı vatandaşların ise çocuklarıyla beraber oy kullanmaya gittiği ve zarflarını sandığa attığı görüldü.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı