Antalya'da itfaiye ekipleri yeni yıla iş başında girdi

ANTALYA Büyükşehir Belediyesi'ne bağlı itfaiye ekipleri yeni yıla iş başında girdi.

ANTALYA Büyükşehir Belediyesi'ne bağlı itfaiye ekipleri yeni yıla iş başında girdi.

Antalya Büyükşehir Belediyesi'ne bağlı itfaiye ekipleri 2023 yılına çalışarak girdi. Yeni yıla ailelerinden uzak çalışarak giren itfaiye çalışanları mesailerinin başında olmaya devam etti. Antalya Büyükşehir Belediyesi Hürriyet İtfaiye İstasyonundaki görevli itfaiye erleri ve amirleri kendilerine yeni yıl öncesi mısır patlatarak, çiğ köfte, çerez ve kestane hazırlarken gelen anonslara ise anında gidiyor.

'BU GÖREVİ YAPMAK AYRI BİR HUZUR VERİYOR'

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı