Antalya'da 42 bin öğrenciye ücretsiz yemek başlıyor

ANTALYA Milli Eğitim Müdürü Emre Çalışkan, Milli Eğitim Bakanlığı'nın Türkiye genelinde tüm okulöncesi kurumlarda 5 milyon civarındaki öğrenci...

ANTALYA Milli Eğitim Müdürü Emre Çalışkan, Milli Eğitim Bakanlığı'nın Türkiye genelinde tüm okulöncesi kurumlarda 5 milyon civarındaki öğrenci için ücretsiz yemek desteğinin Antalya'da 42 bin öğrenciye 6 Şubat Pazartesi gününden itibaren verilmeye başlanacağını açıkladı.

2022-2023 eğitim- öğretim yılı ikinci döneminin 6 Şubat Pazartesi günü başlayacağını belirten Emre Çalışkan, Milli Eğitim Bakanlığı'nın Okulöncesi Eğitimde Ücretsiz Yemek Projesi kapsamında 1,8 milyon olan ücretsiz yemek hizmetinin 5 milyona çıkacağını ve Antalya'da 19 ilçede 143 anaokulu ve 456 anasınıfında eğitim gören toplam 42 bin öğrenciye ikinci yarıyılın başladığı 6 Şubat tarihinden itibaren her gün ücretsiz olarak yemek hizmeti verileceğini belirtti.

SAĞLIKLI MENÜLER

Okulöncesi yemek desteğinden resmi okullarda öğrenim gören tüm okulöncesi eğitim alan öğrencilerin yararlanacağını belirten Çalışkan, yemek desteğiyle ilgili tüm hazırlıkların tamamlandığını, yemeklerin uygulama otelleri ile öğretmenevlerinde hazırlanacağını dile getirdi. Çalışkan, menülerin de öğrencilerin sağlıklı beslenmesine yönelik belirlendiğini kaydetti.

OKULLAŞMA ORANI YÜZDE 100

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı