Antalya'da 23 Nisan kutlaması

ANTALYA'da İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı etkinlikleri dolayısıyla Cumhuriyet Meydanı'ndaki...

ANTALYA'da İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı etkinlikleri dolayısıyla Cumhuriyet Meydanı'ndaki Atatürk anıtına çelenk bırakıldı.

Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından organize edilen 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı etkinlikleri kapsamında Cumhuriyet Meydanı'nda tören düzenlendi. Törene İl Milli Eğitim Müdürü Emre Çalışkan, CHP İl Başkanı Nuri Cengiz, İYİ Parti İl Başkanı Vahdet Afşin Karacan, CHP Milletvekili Cavit Arı, Gençlik ve Spor İl Müdürü Yavuz Gürhan, sivil toplum kuruluşu temsilcileri ve öğrenciler katıldı.

Törende İl Milli Eğitim Müdürü Emre Çalışkan Cumhuriyet Meydanı'ndaki Atatürk anıtına çelenk bıraktı. Saygı duruşunun ardından Antalya Büyükşehir Belediyesi Bandosu eşliğinde İstiklal Marşı okundu. Daha sonra anıta diğer kurum ve kuruluşlar çelenklerini bıraktı. Kutlamalar Cam Piramit'te devam etti.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı