Antalya, Muratpaşa'yla Sultanlar Ligi'nde

MURATPAŞA Belediye Başkanı Ümit Uysal, Antalya'nın artık "Sultanlar Ligi" şehri olduğunun müjdesini verdi.

MURATPAŞA Belediye Başkanı Ümit Uysal, Antalya'nın artık "Sultanlar Ligi" şehri olduğunun müjdesini verdi. Başkan Uysal, sosyal medya hesaplarından yaptığı açıklamada, Misli.com Sultanlar Ligi ekiplerinden Sigorta Shop'la yapılan işbirliğiyle Muratpaşa Belediyespor'un gelecek sezon kadın voleybolunun süper liginde mücadele edeceğini belirtti.

Antalya, artık Eczacıbaşı Dynavit, Vakıfbank, Fenerbahçe Opet gibi kadın voleybolunun dünyadaki en iyi takımlarının mücadele ettiği Misli.com Sultanlar Ligi'nde yer alacak. Muratpaşa Belediyespor, Sultanlar Ligi takımlarından Sigorta Shop'la yaptığı işbirliğiyle gelecek sezondan itibaren Meryem Boz, Hande Baladın, Paola Egonu gibi dünya yıldızlarının sahnesi Sultanlar Ligi'nde mücadele edecek.

Müjdeyi Başkan Uysal, sosyal medya hesaplarından, "Artık bir Sultanlar Ligi şehriyiz" diyerek duyurdu. Başkan Uysal, açıklamasında şu ifadelere yer verdi:

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı